Tenta!

Ja det här med tenta frågor var ju inte det lättaste! Fy så hemskt att göra sånt här på heltid.
Vi får väl se hur det blir när Ola kollat igenom dom, får nog ändra en del skulle jag tro.

Har idag genomlevt min första dag som tjänstledig, ganska skönt. Fixat naglarna idag så nu är dom ljusrosa, det blev riktigt bra. Hon är duktig Karin!
Imorgon blir det en eftermiddag med bedömningar på 111A, sista gången jag gör det som huvudhandledare på kirurgkliniken.

Jösses vad jag har ändrat på mycket den här första halvan av året, jag hoppas bara att det kommer att bli till det bättre.

Nu är det snart dags att krypa ner under täcket och sova lite.
Gonatt mina hjärtan där ute!
Ska försöka skärpa mig med bloggningen också, har blivit lite dåligt ett tag.
Imorgon kommer det ett folkraceinlägg tror jag.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0