Trasig!

Klockan är efter tolv så 29 november har blivit till 30 november och jag kan inte sova!
Undrar varför det blir så ibland att man inte kan sova.
jag förstår nu vad du menade sötnöten när vi pratade den där gången när vi jobbade kväll. Varför blir det alltid till kvällen/natten?

Sitter och tittar runt på nätet på allt möjligt. Inredning, hus, blocket och läser lite bloggar.
Nere ligger Emili och hostar, stackarn, jag måste hämta ut hostmedicin till henne imorgon.

Surfar runt en stund till jag sen skall jag försöka sova.

//S


Kommentarer
Postat av: camilla

ja.. varför kommer alla tankarna på natten/kvällen?

Undra om man kanske ska ta tjänstledigt o forska i det :D hahaha

2011-12-04 @ 18:20:46
URL: http://jeanpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0