Oktober

Oktober har kommit och därmed kylan. Idag har jag frysit hela dagen. Jag brukar aldrig frysa på jobbet men det har jag gjort idag.
Isen börjar lägga sig över bilrutan och isskrapan är inte långt borta.

Imorgon skall jag börja plocka ur mitt vardagsrum för renovering. Hade tänkt göra det idag men det får vänta, jag är så himla trött. Ögonen har så svårt att hålla sig öppna utan tandpetare.
Jag funderar starkt på att lägga mig i badet med mycket bubblor och lite tända ljus.

Ibland kan jag bli så irriterad på andra människor, att man inte alltid gör sitt bästa stör mig. Man kan aldrig kräva av någon att dom skall göra bättre än dom kan men man kan ju anstränga sig lite iaf.
Egentligen skall man inte lägga energi på sånt här som stör mig men ibland är det oundvikligt.

Imorgon är det älgjakt, första dagen och Linus skall vara med. Hoppas på en fin älg i pass så han får vara med när det smäller och det stora djuret ramlar.

Lägger in en trädgårdsbild som är tagen nu på höstkanten. Hösten är riktigt vacker om man tittar lite närmare.



//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0