Ledig!

Påsken är över och jag har jobbat klart för den här helgen.
Var i stallet hela dagen igår, som sjukvårdare på hopptävlingen.
Det gick bra, inga plötsliga ingripanden och det är ju tur med tanke på hur mitt sista arbetspass föär helgen slutade.

Kom hem vid 16:30 tiden igår och kände mig som en urvriden disktrasa. Somnade på soffan och vaknade när älskling, Emili och Emil kom hem. Dom hade köpt med sig pizza och till mig en kebabrulle. Så jag åt den och var vaken ett par timmar till innan jag medvetslös somnade i sängen vid 21 tiden.

Men nu är jag vaken - trött och seg - men vaken.
Har gjort lite cupcakes på morgonen och tvättat lite. Tänkte nog tillbringa dagen i soffan med en bra film.
Maten för dagen bir smörgåstårta eftersom Emili beställt det på sin födelsedag och den är ju redan klar :)





Imorgon blir det en tur till köpis eftersom Emili har massor hon behöver handla.
Jag måste in till jobbet en sväng också.

Nu blir det soffa och en riktig slöardag!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0