Julmat och sova.

Var på pensionatet i ockelbo och åt jultallrik igår. Det var mycket gott och jag blev tokmätt. Det var arbetarekommunen som hade sitt sista möte före jul och Tommy Berger och Hans Svedberg från partidistriket var inbjudna för idiologiska diskussioner. Det blev ett riktigt trevligt möte.
 
Idag hade jag tänkt ta en riktig sovmorgon eftersom jag skall jobba inatt men 05:30 slog jag upp mina små och är nu hopplöst vaken. Man kan ju tycka lite vad man vill om det men jag gillar det inte.
 
I övrigt blir det tvättstugan som får all min uppmärksamhet idag, den har fått ligga på is ett tag så nu är det fullt i alla korgar.
Ha en bra dag alla gobitar!
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0