Nyårslöften.

Vilka spekulationer det är nu om vilka som avlagt nyårslöften och inte.
Jag har avlagt ett nyårslöfte men jag tänker inte tala vad det är. det är upp till mig att se till att löftet hålls och uppfylls.
Imorgonbitti skall jag kliva upp halv 5, jag skall jobba fm efter en sjukskrivning på 5 veckor. Det skall bli intressant att se hur det går.

Jag tycker det är riktigt roligt att sitta och titta på hus, har hittat ett jättefint hus som jag skulle kunna tänka
mig att bo i. Men nu bor ju jag i det finaste huset i byn så jag är riktigt nöjd med mitt hus ;).
Det är endå kul att se hur andra har inrett.

I år har jag bara ett större projekt som skall fixas i mitt hus.
Garaget.
Jo det är ett roligt projekt, Danne måste fixa "carporten" så det blir ett bra garage till honom och då skall jag fixa det lilla garaget till min lilla pärla. Så visst är det roligt. Jag vill ha det i svart, vitt, grått och rosa:)

Nu är det dags för mig att krypa ner under täcket.
Sov gott gobitar!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0