Söndag och Juli

Idag vaknar vi upp till Juli månad. Tiden går fort så man hinner nästan inte med.
Hade en riktig slödag igår och det var skönt.

Att en del människor är som gjorda att reta gallfeber på andra. Därför är det så himla bra att jag är så perfekt - gör aldrig några fel, retar inte upp någon och framför allt så är jag alltid ödmjuk och har förståelse för mina medmänniskor. Eller....nja kanske inte riktigt så! Men jag är ganska bra iaf ;)

Saknar min lilla gosse idag också. Han har bott borta hela helgen och kommer inte hem förrän ikväll. Jag ringde han men han hade inte riktigt tid med mamma just då :)



Cykeltrixaren Linus Andersson! Min "lilla" gosse!

Nu har jag inte tid med det här mera!

Puss!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0