14 år senare...

 
 
...älskar jag dig mer än någonsin!
Jösses vad tiden går fort, det är 14 år sedan Emili höll Linus hand med ett järngrepp när dom gick mot sin pappa i kyrksalen i Jädraås. Nåde Linus om han inte gick som hon ville :)
 
Det är 14 år sedan Linus valde att göra sina behov i predikstolen så hela kyrksalen
luktade som en nyskiten blöja :)
 
Det är 14 år sedan vi lovade att älska varandra i nöd och lust.
 
Tänk vad tiden går.
Men jag älskar fortfarande att titta på dig när du sover, se dig komma skitig från garaget och upptäcka hur mycket jag älskar dig när du byter om till jeans och en snygg tröja.
 
Jag älskar dig Daniel Andersson!
 
 
//S
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0