Det blir inte alltid......

Jag vet att jag inte varit här på ett tag men det har sin förklaring.
Någonstans så har jag tappat bort tanken med att jag började blogga men jag tror att det är dags att börja om där jag en gång var.
Mitt bollplank för glädje och sorg och annats om fyller mitt liv - det var där jag började.
 
Det kan bli så ibland att när hjärtat blöder så tror man att man ändå måste vara glad, trevlig och en tröstare till alla människor man känner. Men det är ju inte riktigt så. Egentligen borde det finnas någon där ute som är just den personen till mig. En sån som bara kan lyssna, visst har jag någon jag brukar gnälla till men inte om allt som jag skulle vilja gnälla om.
 
Jag trodde att vi hade något lite extra du och jag men just nu känns det inte så. Jag måste ha lätt för att inbilla mig saker åt det ena hållet eller det andra.
Ibland känns det som om jag hjälper så många andra men när jag behöver hjälp så finns det aldrig någon där.
Ingen har egentligen tid eftersom alla har så fullt upp med sitt och så kan det ju vara.
 
Jag har väntat så länge och pikat flera gånger och ändå förstår du inte - vad är det tänkt att jag skall göra för att du skall förstå?
Eller skall jag bara ge upp och inse att jag inte var så viktig för dig - jag tror att jag skall göra det!
 
Sov gott!
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0