En ny dag!

Städdag idag. Jag har ju semester och håller på att sanera mitt boende. Tänk vad skit man kan spara på sig :)
Snart är det bara dammsugning och torka golv kvar, nästa vecka skall jag ta tag i alla papper och fönsterputs.
Har hunnit till Anna en sväng och fått en pratstund och kaffe. Underbara lilla Anna och Molly - pluttflickorna. Så söta, det är så mysigt att Anna och Micke fått en liten tjej. Så fin familj!
 
Min egen familj drar till kyrkberget imorgon för folkracefestival. Jo jag vet att ni blir chockade eftersom vi skall på folkrace :)
Både Emili och Linus skall köra så det skall bli lite spännande. Boende i husvagnen är också härligt. Jag sover rätt skönt i husvagnen.
 
Nu dags för lite till städning innan jag skall hämta Emili vid bussen.
 
En torsdagsbild på finflickorna!
 
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0