Vakat av....

Klockan 12 ringde klockan och det var dags att vakna efter helgens nattjobb. Helgen på jobbet har varit bra men sista natten var inte så kul. Det var inte en jobbig natt pga att jag inte hann det jag skulle men livet har en förmåga att vända snabbt och det visade natten prov på.
Jag gnäller ofta på mitt jobb och visst har vi det riktigt jävligt ganska ofta men vi har det bra också.
Jag valde helt rätt när jag valde sjuksköterska och kirurgen är verkligen mitt område.
 
Träffade en "gammal" kollega i natt - jaja hon är 10 år yngre än mig men ni fattar - hennes bemötande när det inte går riktigt som man tänkt var helt underbart! Tack underbara du för att just du jobbade i natt!
 
Ja livet kan verkligen vända fort man kan omprioritera flera gånger men ändå göra fel val så nu hoppas jag att mitt val håller i längden.
 
Jag hoppas kunna skriva lite oftare för dig som vill läsa om en tonårsmammas vardag, om livet som sjuksköterska och småpolitiker.
Och tycker du att jag är gnällig, egoboostad och totalt ointressant - lämna sidan, det är din frihet för den här sidan den är min!
 
Kram på er!
//S
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Som jag har väntat Sarah!!! Äntligen en uppdatering!!!

Svar: Ja sötnöten men det händer ju mirakel ibland :)
Sarah

2014-08-12 @ 21:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0