En sån dag!

Det regnar ute, jag har jobbat natt och har en natt kvar :( Skulle vilja ha helg nu!
Det är en sån dag nu då jag skulle behöva en time out, men det går ju inte. 
Nätterna på 111a är ganska stressiga och pyssliga nu, roliga och utmanande med röriga. Kan inte förstå att människor skall vara så sjuka. Många tunga diagnoser som kräver ett piggt och allert huvud och någon form av stabilitet. Jag är så nöjd att jag har bra kollegor sådanna nätter!
Mitt i allt elände kan man ändå skratta och skämta och det är ett måste för att orka. Tack underbara för skratten!
 
Emili är på väg till Katrineholm med sitt hjärta och skall hämta en opel astra, Daniel och Linus håller på att skrota bort en annan astra. Mycket bil i familjen som vanligt.
 
Själv skall jag städa innan det blir en sväng till ORF.
 
Tvättmaskinen väntar!
Puss
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0