Jaha.....

Det har varit rätt bra med sömnen under några månader men nu verkar det ha vänt.
Vad lite det behövs för att ställa till sånt elände! 
Drömmer askonstigt och vill inte sova, somnar och vaknar av att något känns så fel, alltid samma dröm. Om man bara kunde stänga av tankeverksamheten och sova.
 
 
Det som är bra är att jag vet att jag kommer att sova natt 5, då är jag så himla övertrött så då funkar det - ett litet positivt inslag iallafall.
 
Ska kliva upp om 5 timmar, final i X-cupen i folkrace imon och båda barnen ligger bra till i cupen. Blir en trött men spännande dag!
Årets folkracesäsong börjar gå mot sitt slut och det skall bli skönt men jag vet ju att jag kommar att sakna det i vår, alla människor, ljudet, gemenskapen som faktiskt finns med varje gång.
 
Det härliga pirret i kroppen när nära och kära rullar fram i frammatningskön innan det är dags att ta plats på startplattan. 30 sekunder, röda lampan slår om till grönt och hjärtat stannar för en tusendels mikrosekund.
Ja, vem saknar inte det när solen börjar värma och vintern rinner undan för en härlig vår?
 
Måtte det bara bli en kort, intensiv och snörik vinter så vi slipper mörker, regn och vattpussar.
 
Nu kryper jag nog ner och försöker sova igen.
Kram på er och ha en underbar lördag!
 
//S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0