Politikerveckan!

Den här veckan har jag semester och aggerar politiker.
Superintressant eftersom väldigt mycket är nytt nu. Idag har jag varit på utbildning med massor av andra Ockelbo politiker. Föreläsare var Axel Danielsson, kanonduktig, inspirerande och skojfrisk. Lätt att lyssna på med en behaglig röst och ett otroligt engagemang.
Det är roligt att gå på föreläsningar när det ger så mycket som idag, och jag skall lyssna på honom igen på
fredag :)
 
Nu är det kaffe och en clementin och Sveriges mästerkock på tv:n. Efter det blir det nog ett riktigt hett bad och ladd inför mitt första socialnämndsmöte imorgon.
Lite pirrigt är det men riktigt intressant. Imon får vi initialt en presentation av organisationen och vilka tjänstemän vi kommer att möta som politiker i nämnden.
 
Tack för idag och puss!
 
//S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0