Snö!

Jag började ju året med att klaga över vädret och fick ju ångra mig ett kort ögonblick när jag jobbade natt när snön kom - som vanligt kan ju tilläggas. Men skönt att det blev lite vitt.
Säsongens första folkracetävling igår. Linus slutade 3 i a.final efter kanonbra rattning av bil på bara is.
 
 
Idag blir det hästar med Emili, löshoppning i Högbo vi tänkte åka och titta på.
Lillens vila är ver men han skall inte hoppas idag men titta är alltid kul!
 
Tacos frukost blev det här hemma idag, rester från igår var väldigt uppskattat just när det är tacos. Alla tonåringarna var hemma vilket är jättekul.
 
I veckan som kommer börjar 2015 års politikerår för mig, 2 utbildningsdagar, medlemsmöte och socialnämnd. Ska bli otroligt intressant, speciellt utbildningarna skall bli spännande. Hoppas dom är bra vilket jag tror.
Spännande och pirrigt är det med socialnämnden,  många specifika fall men det känns som om det är lite jag på många olika områden.
 
Men veckan börjar med att lillgossen blir 17 år! Jösses vad det går fort - alltså tiden!
 
En sak till som är viktig! Jag skall boka en resa till Rom, tänkte mig sensommar/höst. Finns så mycket att se i Rom. 
 
Nu kläder på och dags att sticka mot stallet!
 
//S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0