Två små blir stora!

Mycket händer på väldigt kort tid.
Och tiden går så himla fort!
Det finns två dagar i mitt liv som är mycket viktigare än alla andra dagar.
10 april 1995 och 19 januari 1998.
 
10 April 1995 föddes min "lilla" gofis, en liten rackarkott som gett mig så mycket. Många gånger har hon retat gallfeber på mig med sitt humör och sin envishet. men så många gånger har hon tillfört så mycket kärlek och värme. Alla små konstiga kommentarer ur ett barns mun som vi föräldrar får fnissa åt.
 
Idag är hon vuxen och betyder allt för mig! Fyllda 20 och otroligt självständig!
 Min älskade Emili <3
 
          
 
 
Den 19 januari 1998 föddes min knallhatt till gosse. En spellevink utan dess like.
En snäll och ödmjuk gosse med stor kärlek för allt sånt som gör en mammas hjärta oroligt.
Han har hoppat mellan möbler, ut för stup med cyklar och på ramper och rail´s med bmx. Där dom stora grabbarna inte vågat cykla har han åkt först och visat vägen.
 
Idag är det folkrace med knuffar, smällar och rullar som kyler ner mitt hjärta. Men ack som jag älskar denna lilla gosse!
 
             
 
Fantastiska barn har jag fått. En helt underbar resa har vi gjort än så länge och vi har nästan bara börjat.
Stolt är jag varje minut på dygnet, älskar barnen kommer jag alltid att göra - för barn kommer dom alltid att vara.
All min kärlek till er!
 
//Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0