Fullmåne eller kroppens onåd?

Man kan ju undra om det är fullmåne eller bara nått fel på mig, sovit 15 minuter och nu klarvaken!
Det kan ju vara en omställningsfas i livet också om man tänker efter lite.
 
Jag har slutat med politiken. Som 43-åring avslutade jag min politiska karriär och har nu endast ett uppdrag kvar och det är inte ens politiskt.
 
Beslutet att sluta har legat på tankenivå under ett par månader men nu kände jag att det var dags. Många saker gör att jag slutar och vill du veta varför så fråga.
 
Klockan har precis slagit om till 25 november och huset är tyst och alla sover. Emili är hos Emil men hon sover nog hon med.
Inflytten för henne och Emil dröjer och det gör ont i mitt mammahjärta när hon blir besviken över att det drar ut på tiden igen.
Det händer ganska ofta att man önskar att vissa saker i livet kunde vara enkla men det är dom aldrig.
Just nu är mycket jobbigt men jag vet att det går över. 
Det jobbiga härdar en  som någon så fyndigt sagt. Och det som händer nu det måste d¨härda annars finns det ingen mening. Och en mening finns ju med allt.
 
Tror det blir lite film nu så jag kanske somnar, finns ju ingen att be om en insomningstablett :)
 
God natt världen!
 
//S

Kommentarer
Postat av: Camilla

❤️❤️❤️

2015-11-28 @ 23:05:34
URL: http://www.attifyran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0