Lite medgång i livet skulle vara nive....

Ibland skulle jag önska att jag slapp alla tunga och jobbiga beslut. Varför kan det inte någon gång i livet bara "rulla på"?
Det skulle vara så tacksamt om någon kunde ställa upp lite på mig och det jag vill men det verkar komma i ett annat liv.
Dagens beslut grundar sig på långt funderande och massor av ångest.
Egentligen så skulle jag vilja ge saker och ting en chans till men om mitt liv skall funka så blir det här bäst.
 
Jo jag vet att jag är negativ idag men kan jag någon gång få säga ifrån och tycka att det räcker nu.
 
Jag skulle vilja vara en liten älva med möjligheten att leva livet precis som jag vill. Säga vad jag vill och göra allt det som är kul och gör livet lite mera värt.
 
Färdig gnällt och dags för ett pass på 111A. Natt 2 av 2 för denna gång, några dagars ledighet väntar och det kan nog vara bra. Motivationen skulle behöva slå om till grönt och tuffa framåt i rätt riktning!
 
 
//S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0