Enkelt skulle va Nice!

Ja ibland skulle det va roligt om något var enkelt.
Har så många beslut som skulle behöva tas men jag är ju så velig!
Men en vacker dag så har jag förhoppningsvis bestämt mig och jag hoppas den dagen är snart.
 
Idag blir det lite städ och tvätt men mest lite ledighet. En långpromenad med hundarna står överst på agendan.
Lite stallmys på eftermiddagen också. Emili har dressyrträning för Lena Hammarlund. Så otroligt duktig tränare som lyfter Emili i fotknölarna så hon tror lite på sig själv. Jag tror att Emili börjar hitta sitt dreamteam när det gäller träning och framgång med sina fina pållar.
 
Shoppingen igår blev bra. Hittade en hel del till hemmet och även lite kläder. Hittade några tröjor till Linus med. Han har "slarvat" bort sina långärmade tröjor över sommaren så nu blev det någon ny inför minusgraderan som väntas.
 
Dags att byta i tvättmaskinen och fixa lite :)
 
Ha en underbar dag alla hjärtan och tack för besöket!
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0