Semester

2 dagar kvar till semester vilket känns skönt just nu.
Jag behöver få lite andrum ett tag och få fundera lite och lägga mig själv i centrum, det låter rätt ego men just nu behöver jag det. 
Jag tänker oftast på alla andras välmående så jag glömmer bort mig själv lite. 
 
Som det ser ut nu har jag gjort en del felval och trott att jag hjälpt till men så verkar det inte vara så nu är det dags att tänka till och förrändra lite.
 
Min finaste häst går läger den här veckan med Lova vilket jag uppskattar, hon är duktig och tycker mycket om honom.
Min plan med honom är att rida lite mer, börja rida lektioner igen och kanske lägga fokus och avkoppling hos honom eftersom det ger mig lugn och ro.
 
Livet i övrigt behöver jag fundera lite på hur jag vill att det skall fortlöpa, det är inga stora förrändringar som behövs men alltid bra att tänka lite hur jag vill att det skall se ut.
 
Ha det bäst så hörs vi :)
 
//S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0